Obchodní podmínky


Objednávka:

 

Jednotlivé kupní smlouvy se uzavírají na základě elektronických objednávek kupujícího. Objednávka obsahuje tyto základní náležitosti:

- prodávajícího - obchodní firmu a sídlo, IČ prodávajícího 
- kupujícího - jméno a příjmení, název, obchodní firmu a sídlo,místo podnikání nebo bydliště kupujícího; IČ a DIČ kupujícího, pokud je registrován jako plátce DPH a provozuje podnikatelskou činnost; telefon pořípadě e-mail kupujícího.
- kód produktu, který jednoznačně určuje předmět objednávky (číselné označení produktů podle druhu, uváděné v ceníku elektronického obchodu) 
- množství požadovaných kusů produktů
- vybraný způsob platby
- adresu pro dodání zboží

 


Potvrzení objednávky:

 

Po úspěšném dokončení Vašeho nákupu Vám bude doručen e-mail s potvrzením o tom, že Vaše objednávka k nám úspěšně dorazila.Cena uvedená v potvrzení objednávky obsahuje cenu za zboží, co se týče přepravy a balného bude dohodnuta na základě kontaktování kupujícího, jelikož náš e-shop obsahuje produkty jak křehké tak váhově odlišné. Přeprava tak bude na míru vždy danému kupujícímu.


Dodání zboží:

 

Doba vyřízení objednávky se pohybuje zpravidla do 7 pracovních dnů. Je ovlivněna zejména tím, zda je vybrané zboží právě na skladě, pokud je zboží skladem, je objednávka expedována do 48 hodin. Pokud zboží není momentálně skladem, je expedováno nejpozději do 3 týdnů ode dne objednání. Jedná-li se o dlouhodobě nedostupné zboží, upozorní prodejce kupujícího na tuto skutečnost a domluví s kupujícím případnou změnu či storno objednávky. Pokud byla již objednávka zaplacena předem, vrací prodávající kupujícímu na účet plnou částku za objednávku a to do 24 hodin od storna objednávky. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným (např. nedodatelné zboží, chybně uvedená cena, zdražení zboží ze strany dodavatele, nekompletní údaje o kupujícím), nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

 


Záruční doba:

 

Na dodané nové zboží poskytujeme záruku zpravidla 24 měsíců, v některých případech je doba záruky jiná. Doba záruky je u každého výrobku jiná. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Ke zboží bude přiložena faktura, která slouží současně i jako záruční list, popřípadě záruční list, pokud je součástí výrobku.

 


Způsob platby a doručení:

 

veškeré poplatky související s doručením zásilky jsou podle volby zákazníka a to vždy po objednání zboží tzn. do 24 hodin bude kontaktován kupující operátorem, kde bude dohodnuto nejefektivnější způsob dopravy, tak, aby bylo minimalizováno poškození a újma zboží.

 

Způsoby doručení:

a) Česká pošta
(pro zásilky o hmotnosti maximálně do 30 kg)

b) Logistic Parcel (pro zásilky o hmotnosti maximálně do 50 kg)

c) Osobní převzetí Praha


Varianty plateb za zboží

 

- Platba dobírkou - platba v hotovosti při převzetí zásilky (dobírka).
- V hotovosti - Úhrada je provedena v hotovosti při převzetí zboží

 


Varianty doručení zboží

 

- Přepravní službou České pošty - Zboží bude doručeno klasickou balíkovou službou České pošty na požadovanou adresu. Česká pošta zboží doručuje do 2 - 5 pracovních dnů.

- Přepravní službou Logistic Parcel - Zboží bude doručeno přepravní službou na požadovanou adresu. Zboží je doručováno následující pracovní den po odeslání. Přepravní služba kontaktuje zákazníka na uvedeném telefonním kontaktu. Běžný čas doručení u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Na webových stránkách máte možnost sledovat pohyb své zásilky. Přibližný čas doručení zjistíte vyplněním Vašeho směrového čísla.

Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu

Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. 
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s Logistic Parcel
-pro komunikaci s Logistic Parcel výhradně používejte číslo zásilky

- Osobní odběr - Zákazník si vyzvedne objednané zboží na adrese: Štefánikova 52, Praha 5. Termín odběru je nutné upřesnit telefonicky popřípadě e-mailem. 


Nákup bez rizika:

 

Nákupem v internetovém obchodě "Eurogastro", nepodstupujete vůbec žádné riziko. V souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. máte možnost do 14 dnů od obdržení zboží jej bez udání důvodu vrátit. Peníze vám budou neprodleně zaslány zpět (částka zaplacena za poštovné se nevrací). K uplatnění nároku na vrácení peněz dodržujte, prosíme, následující podmínky:
- Vrácené zboží musí být v původním obalu, obal ani zboží nesmí být poškozené a jevit známky opotřebení. V případě poškození obalu,  zboží, popřípadě výrobek jeví známky použití, vrací se poměrná část peněz za zboží.
- Nakupující zašle zboží běžnou balíkovou poštou na vlastní náklady na adresu prodejce. Zboží nesmí být zasláno na dobírku.
- Do zásilky s vráceným zbožím vložte, fakturu a záruční list od zboží.
- Po zkontrolování zboží Vám přijde do 30 dnů oznámení, zda bude Vaší žádosti o vrácení zboží vyhověno.
- V případě nákupu na IČ se vše podřizuje obchodnímu zákoníku, kde není možné zboží vrátit do 14 dnů.

Osobní údaje:

Provozovatel internetového obchodu "Eurogastro", poskytuje své služby plně v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Prohlašujeme a zavazujeme se k tomu, že osobní údaje, které nám poskytnete, budou použity pouze k účelům, které souvisejí se službami internetového obchodu "Eurogastro", a že je neposkytneme žádné třetí osobě, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením Vaší objednávky.

Nakupující využíváním služeb našeho obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Nakupující má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).

V případě dotazu nebo připomínky, se na nás můžete kdykoliv obrátit, kontakt  je uvedený v menu e-shopu nebo využijte kontaktní formulář "napište nám".